Alla inlägg den 3 april 2012

Av Frida - 3 april 2012 20:29

Hejsan svejsan! 


Idag har jag varit sur som en chilipeppar. Sur på kemiprovet. Var svårt, verkliogen. Kändes som att det var massor med som vi inte ens pratat om. Lite konstigt men men. Är i alla fall bombis på att jag får tre rätt. Haha, förhoppningsvis blir det väl något mer också. Teknikprov imorogn. Vi hoppas på det bästa som vanligt! Har för övrigt fickparkerat för första gången i mitt liv idag. Gick faktiskt bättre än jag trodde. Kommer nog ändå undvika det när jag köra runt själv sen. Känns för riskabelt. Trevligt att det var vitt på marken imorse. Nej, jag vill ha gröna löv nu! Mm. Hmhm. Livet från ovansidan. Om jag skulle köpa något riktigt onödigt så vet jag precis vad det skulle vara. Ska dock inte slösa iväg mina pengar. Håller hårt i dem så man ska ha råd med saker senare. Spar dem till en speciell grej. Vad tänker jag inte berätta här och nu. Nja no. Ne. Imorgon ska jag bara nuta och ha det bra! Bara så ni vet. 


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards