Alla inlägg den 11 april 2012

Av Frida - 11 april 2012 14:49

Hej.


Har precis cyklat lite. Träningscykeln då man inte har minsta lilla lust att gå ut när det spöregnar. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Lyckades göra min dator glad igen. Toppen toppen! Igår kväll var jag med R&L. Såg två bra filmer! Och ikväll blir det chokladkväll. Ska bli kul och gott! Lyssnar på mitt livsförsta ljudbok. Rätt okej när man vill göra andra saker samtidigt som man läser. Nu ska jag gå ner och laga mat. Pasta. Yums mums. Försökte pluggga lite matte förut. Tror jag glömt allting. Inte bra. Måste alltså sätta mig och verkligen sätta mig in i det någon dag snart. Holli hajj! Var till tandläkarn igår. Måste plasta två av tänderna för att de är djupa eller något sånt. Djupa så att det lätt kan bli hål där. Då har jag hellre plast i tänderna än hål. Har klarat mig från håligheter hela livet och håller mig gärna borta från dem ett tag till. Helst hela livet. Nu blir det mat.


Hairå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards