Alla inlägg den 15 april 2012

Av Frida - 15 april 2012 20:49

Hej hej.


En liten blå prick som lyser. En blå prick på kartan. Vilket land? Serbien. 37 videoklippsvisningar i Serbien de senaste 30 dagarna. 19 i Usa. Gillar stort att man kan titta visningsstatistik på youtube. Inte för att jag direkt är någon youtubare men blir ändå glad för varje visning. 91 visningar de senaste 30 dagarna och en delning i Peru. Alltid något. Kul att det går att se i alla fall. 


Har övat på fickparkering idag. Gick helt okej, rätt bra faktiskt. Imorgon är det skola. På tal om något helt annat. Har hänt någor med mellanslaget eller så är det jag som blivit slapp i fingret. Haha. Att jag skriver haha titt som tätt får ni stå ut med. Har pluggat matte också idag och planterat om mina tomater. Fina fina. Varit hos mormor och ätit kokosboll. Kan det bli mer mormor än kokosboll. Nej, kan det nog inte. Sån där kokosboll med bara kokos och skumfluff. Fått för mig att man åt sånna på 30-40 talet och att det är därför mormor gillar dem så mycket. Bra för själen mycket. 


 

Siri. I byrålådan.


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards