Alla inlägg den 7 april 2012

Av Frida - 7 april 2012 22:40

Hej.


Coop men nej fy. Igår hade jag en toppen kväll med mina vänner! Åt god mat och hade roligt. Idag har varit en lat dag. Måste ut och röra mig imorgon. Har total noll lust att skriva. Gör det ändå lite bara för att. Har lyckats hålla mig undan från påskmat. Tack och lov. Gillar inte det. Precis som julmat. Alltså inte att påskmat och julmat är likadant utan att jag gillar inget av det. Hua. Musslor. Det är en sådan där typisk maträtt jag inte gillar men skulle vilja gilla. Såg något program idag där de gjorde musslor och detsåg så gott ut, men jag vet att jag inte gillar musslor egentligen. Ånej! Jättehärligt med påsklov i alla fall. Vet inte riktigt varöfr heller men jag längtar lite till tisdag efter lovet. Det blir nog en bra dag. Hihi. A umm hum. Funderar och tänker lite. Bra bra. 


Dit man längtar. 








Hairå.












Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards