Alla inlägg den 9 april 2012

Av Frida - 9 april 2012 21:23

Hej hej!


Har ägnat hela kvällen åt att bli lite klokare i antivirusprogram världen. Det program jag har nu går ut om några dagar och har nu kommit fram till vilket program som ska få bli ersättare. Känner inte att jag har lust att slänga ut massa hundra lappar på något sånt och det får därför bli ett gratisprogram. Folk säger att de fungerar helt okej för en sådan som mig så varför inte liksom. Ska bara förbereda mig mentalt nu så blir det att fixa nytt senare. Är mest rädd för den där stunden då man avinstallerat det gamla och inte hunnit installera det nya. Men ska nog gå bra, är påläst nu om hur man gör. Dagen har ägnats åt att baka. Citronmuffins med maräng blev det den här gången. Väldigt fina och goda. Maräng två dagar i rad. Haha oj då. Sen kom mormor och morfar hit och firade att jag fyllt år. Fick ett påslakan och femhundra kronor. Äntligen ett nytt påslakan! Som det behövs, kanske äntligen att täcket slipper ramla ur nu. Fick ett påskägg också med lagomt mycket godis i. Några geisha och dumle. Verkar som att mormor lärt sig att jag inte är så förtjust i godis. Åt smörgås tårta också som mamma gjort. Mums! Påtal om godis så ska jag till tandläkaren imoron. Ovanligt va? Eller inte. Ränner där titt som tätt. Frågar de hur mycket godis jag äter svarar jag jädrans ett kilo i veckan! De har väl inget med mitt godis ätande att göra. 


 

Citronmuffins med maräng. 


Hairå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards