Alla inlägg den 5 april 2012

Av Frida - 5 april 2012 20:26

Hei hei hei! 


Nu är det äntligen äntligen påsklov! Så värda det vi är. Hade endast en lektion idag. Läste om typ upphovsrätt. Heter det så? Vet inte ens vad jag läst om. Duktigt. Sen cyklade jag hem och läst ut en himla bra bok. Lovar lite mer text om den på lördag. Heter ju faktiskt booklusen. Började på en ny bok också. För att jag älskar att läsa. Finns det något bättre än att försvinna till en annan plats ibland? Försvinna i tankarna fastän kroppen hela tiden stannar kvar på samma plats. Allting hänger ihop på ett eller annat sätt. Påsk! Ska ta det lugnt, vila och ha det bra. Imorgon kommer goda vänner hit och gör mig lite sällskap. Toppen! 


Borde det inte finnas en knapp på datorn för att stänga av tangenterna? Det finns ju för att stänga av muspekaren. Kanske vissa datorer har även för tangenterna. Dock inte min. Men det skulle behövas ibland när kisse är här och går, klampar runt och ska gosa med mig. Siri den fegisen vågar sig inte på tangentbordet men det finns en viss liten katt som gör det. Ganska irriterande ibland men ändå lite små mysigt. Hihi. Ett enda ord kan lysa upp så himla mycket. 


Happy endings are stories that haven't ended yet - Mayday Parade 


Långt namn på en älskad låt. Värt en lyss såklart och framför allt ska man lyssna på texen. Kärlek. 


Hairå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards