Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Spök ajje!

Av Frida - 28 juni 2012 23:10

Hejsan hejsan på ersan! 


Att jag har nyss sopat krossade pringles under skrivbordet kan väl vara vår hemlighet? De ska bara ligga där tills jag orkar dammsuga. Skrev om pringlesen igår också. De är mitt sällskap när jag sitter här. Äter ur dem? Nej, de bara står och är allmänt sällskapliga. Glass! Glass är väl bland det bästa som finns. Ätit det två gånger idag bara för att det är gott. Alla som tycker något annat hej då! Här är vi bara glassälskare. Nej då klart du får vara här även om du inte uppskattar glass lika mycket som jag gör. Fick en sticka i tån idag. Ajje. Ajje. Kommer ni ihåg spökspelet i Pettson och Findus? Hahhah, ibland sa spökena ajje när man sköt dem. Barndomsminnen är guld värda, kom ihåg det. 


Alltså vädret. Nu ska vi prata lite väder igen. Sommaren är kort, det mesta regnar bort. Molnar bort också. Solen sken idag och var fin, sedan blir det såklart mulet. Urk. Har inget emot moln men är liiite trött på dem. Inte direkt så man vill hoppa i sjön. Badade en gång i svensk sjö förra sommaren. Haha. Nästa vecka är det i alla fall jag som hoppar i medelhavet. Hihihihiha. Skulle vara lite kul att bada i svensk sjö också. Det är ju något speciellt med det.


Lovelilove. 

 

Vad älskar hon?


Haidå! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards