Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Frida - 4 juni 2012 21:35

Haii!


Morgonen började dåligt och dagen följde i dess spår. Kanske inte hela dagen men i alla fall en stund. Det allra första som hände imorse var att det bara var brus i radion. Gillar att vakna till radion men inte när det bara brusar. Använder det de pratar om som en slags klocka också. Inte bra egentligen för plötsligt en morgon är det någon förändring i programmen. Undrar om det verkligen är sant att brusningar är ett efter kling av big bang? Såg en komplicerad fysik film i skolan där de pratade om det, så antagligen. Efter den dåliga händelsen fanns det bara tunnbröd till frukost! Tunnbröd är gott ibland men man vill inte ha det hela tiden, och jag har fått lov att äta det flera veckor nu. Lovar, man vill inte ha en mamma som blivit tunnbrödgalen. Hoppas det går över snart. 


Har kört lite bil idag. Gick himla bra och nu tycker faktiskt jag att jag är värd ett körkort! Sen så har jag klippt mig. Äntligen! Färgat i lite slingor också. Ljusa slingor för att det är deppigt med mörkt på sommaren. Blev fint. Varit himlans trött också. Varit lika trött som jag var när jag la mig igår. Sömn hjälper alltså inte jämt. Verkar i alla fall inte så. På tal om något annat så gick kemiprovet toppen och det har hela kursen gjort! Gladig för det. Är jag inte nöjd så vet jag inte vad. Men det är jag! DEn som väntarpå något gott väntar aldrig för länge. Det är så sant så det finns inte. Studenten om ett år. Ska bli kul men först har vi trean att ta tag i! 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards