Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Frida - 6 juni 2012 22:57

Heii!


Hur längesedan är det vi fick en dag helt utan regn egentligen? Flera veckor, känns det som. Orkar egentligen inte skriva något. Dagarna går, imorgon är det torsdag. Hua. Mm. Alltså ja. Är lite ur balan, för tillfället. Balansen har förhoppningsvis återställts imorgon kväll. Vill inte. Vill inte. Måste. Tänka blänka. Okej. Idag är det Sveriges nationaldag. Hola hala. Trevligt att vara ledig. Är ledig imorgon också då ingen lärare verkar vilja ha någon lektion. Har inte ro att skriva något just nu. Eller jo egentligen men nej. Ugh. Har spelat badminton idag. Det är ju riktigt kul! Igår var jag totalt jättetrött. I måndags också.Därför tog jag mig en rejäl sovmorgon imorse. Det var jag värd. Ja. Hoppas jag är glad imorgon. Det hoppas ni med va? Vad bra. Nu får det bli natta här. 


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards