Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Frida - 7 juni 2012 21:38

Hej hej!


Nu mer så har jag körkort! Efter att ha gått runt och nervösat mig i flera dagar är det äntligen fixat. Nu tänker jag aldrig mer ta körkort. Aldrig. Jag är inte den som brukar bli nervös inför saker men uppkörning alltså. Man blir ju nervös bara av att höra ordet. Usch. Men nu är det över! Slipper köra runt med en skylt där bak och kan sätta mig och åka bara vart jag vill helt själv. Känns lite overkligt. Har inte riktigt förstått än tror jag. Mer idag så har jag varit i Avesta. Kört bil dit såklart. Gått runt och tänkt på uppkörningen hela dan. Nervösat och klippt gräset. Så kul det är när man kört typ fem var och tyckt det sett lite konstigt ut men tänker ändå att det är nog okej efter som maskrosorna försvinner, så kommer pappa springandes med en konstig min och fixar till något. Alla fem varv har jag alltså kört runt utan att den klippt riktigt. Åkte en moppe tur också. Man skall ikke glömma moppen bara för att det är tillåtet att köra bil själv nu. Gått en promenad/promenix/sväng/runda/tur också. Det är trevligt att gå när man har bra sällskap. Annars är det inte alls kul. Ätit jordgubbar med glass! Mums yums. Sommar. Imorgon blir det äntligen sommarlov! Den där projektplanen ligger någonstans i ryggen och skaver men vem orkar bry sigom den just nu? Inte jag. DEt får bli ett senare problem att ta tag i. Vet ni vad mitt problem är? Jo, problemet är att jag inte har några problem. Visst, något litet problem kanske man har men då är det bara något fjolligt. Fär väl se om jag hittar något annat problem. 


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards