Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Frida - 2 juni 2012 22:39

Hai!


Sommar, sommar, sommar. Jo, pyttsan eller hur. En vecka till sommarlov och noll sommarkänsla. Känns ju bra. Eller inte. Spenderade gårdags kvällen med Dennis och Rasmus. Skulle se på film men dvd:spelarna i det här huset är ju som de är. Skunk. Blev helt sådär bara att vi la ett pussel istället. Kul att bara prata och ha det trevligt också tycker jag. Ska snart sova. Har varit en riktigt lång seg lördag. Har städat här så det är fint och odammigt. Kvällen har jag tillbringat med en skål chips och en mysig bok. Mysig bok innebär bra bok. En bok utan mord, monster och andra läskigheter. Alltså Kanada. Landet Kanada. Det verkar inte så roligt va? Har fått känslan av att båda natur och väder där är ganska likt Sverige. Inget för mig att besöka alltså. Som vill fly båda natur och temperatur när jag reser. Trots det fick jag en liten längt till Kanada nu. Polkagris skulle vara gott. En röd och vit polkagris. Varit fantastiskt förvirrad av mig idag. Började så fort jag skulle äta frukost och har hållt i sig hela dan. Inte bra. Antar att de förvirrade dagarna måste få finnas de också. 


Oj. Såg en musikvideo nyss nu. En video jag sett många gånger och först nu insåg jag det hmska ämnet den faktiskt handlar om. Världen är en hemsk plats att leva i. Frågan är om någon annan plats i universum är mindre hemsk? Inte glömma, bara vila. Det är vad jag ska göra under sommaren. Ska inte glömma all kunskap som åkt in i huvudet senaste året. Ska bara vila från den. 


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards