Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Frida - 29 juni 2012 22:11

Hei.


Varför är jag tröttare än en sengångare? Trevlig fredagskväll har det varit i alla fall. Ätit god mat med goda vänner. Körande glas. Det var kul. Haha, även om jag inte var toppen duktig på det. Ojojoj. Jag kan ju inte vara den enda som sover till 10? Nej bra. Det är ju faktiskt sommarlov och då sover man länge. Tydligen inte alla. Nu lyssnar jag på depp musik fast jag inte är deppig. Bra va? Ja såklart man måste ju inte bli deppig. Förresten, något helt annat. Läs boken Tillsammans är man mindre ensam. Loveli underbar. 5 points eller kanske till och med 6. Sengångaren lever kvar. Därför vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. 


 


Blir en bild istället. Stackars lille fågel flög in i fönstret. Överlevde i alla fall gjorde den. Någon gång i vintras eller så. Alltså kika in fingret på handsken. Vem har ett sånt där finger? Haha.

Kom plötsligt att tänka på hösten. Det är så fint med alla färger då. Hösten är mysig men man vill ändå inte ha den. Hare gott igelkott!


Hairå! 

Av Frida - 29 juni 2012 00:19

Hej!


Nu blir det musik så vi kan sova gott sen. 


DJ Got Us Falling in Love - Her Bright Skies 


Cover I know, men en bra sådan! 


God night. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards