Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Från toppen till botten.

Av Frida - 26 juni 2012 21:53

Hejsan hej allihop! 


Njuter av sommaren fast det regnar mer än någonsin och har det bra och lever för att det är så mycket sommar så det går inte! Fast ibland vill man ändå bara bort. Till Kina och äta ris. Eller USA och bli en fet amerikanare. Fet amerikanare, det ni det vore väl något! Igår tog jag min bil och styrde den. Nej. Där ljög jag, bilen var mammas. Var i alla fall hos Louise igår. Rasmus också. Såg en film som jag sett förut. Ändå så var den läskig igen. Klarar inte av hängande människor, kameramän, köttiga halsar och divedrse andra grejjer. Då blir man ju faktiskt lite rädd, erkänn. Att pappa sover i rummet intill och jag sjunger här för fullt bryr vi oss inte i. Skulle bara säga att mina vänner är toppen längst ner i botten. Nejdå skämta bara. De är toppen av berget och solen som går opp! Gillbert, hahah det är ett så roligt namn. Av någon anledning är namn som slutar på Bert väldigt roliga. Robert också. Lite grann i alla fall. Förlåt. Skulle inte sagt det. Förlåt jättemycket. Inte så storrisk att den personen läser det här, meeen man vet faktiskt aldrig riktigt. Om så förstår du bara namnet! Hihihiha. Så nu glömmer vi det. Magiskt men tragiskt. Tyvärr lite sanna ord. I alla fall ibland. Ja, lite för ofta. Köpte nya sandalisar igår. Fina. Nej nej nej nej. På en annan plats i en annan tid i ett annat liv. ... Sinnes stämningen förändras. Snabbt. 


Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. 

Kan vara världens finaste textrad. 


Hej då. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards