Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Basrösten.

Av Frida - 23 juni 2012 23:08

Hai hai!


Sova. Har ätit tacos ikväll med Rasmus och Louise. Trevligt och gott för de va längesen med tacos! Var lite trött på det ett tag ska erkännas men nu ör det gott igen. Igår var det midsommar ja just. Åt jordgubbar och sådär gott som man ska göra på midsommar. Jordgubbar är det enda faktiskt. Sill urg gurg. Har massor av myggbett överallt. Onda flygfän. Jag är för bra på att inte göra någonting. Satt mig idag och gjorde ingenting. Det jag gjorde var liksom ingenting. Ganska trevligt ibland visst men hade extremt tråkigt idag. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Det är ett så bra uttryck som är sant till 100 procent verkligen. Vet ni vad det känns som? Jo, det känns som att svenskar har mycket basigare röst än folk i andra länder. Som att man automatiskt får basröst när man pratat svenska sedan födseln. Jaa. Skall sägas med djup basig röst för ultimat effekt. Är ganska trött. Tänkte på det. Gick och la mig halv 2 inatt och gick upp 10. Då hade jag faktiskt sovit i 8 timmar och det sägs ju att det är det antalet timmar man ska sova för att må bra. Då kan man ju gå och lägga sig 2 varje natt om man går upp runt 10 dagen efter. Alltså var inte rädd för att vara uppe för länge! Fast jag ska ta och sova snart ändå. 


God natt! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards