Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Trädgård i solen.

Av Frida - 21 juni 2012 22:20

Hejsan hejsan! 


Vet ni vad jag gjorde igår och idag igen? Solade och har blivit brun i skinnet. Äntligen lite sol! Min celligafon ligger här och skäms en aning. Han eller hon är sjuk tror jag. Tror föressten att det är en han. Känner det på mig. Imorgon är det midsommar afton. Så trevligt. Vet inte de ja. Sommar kan man fira hela sommaren. Hoppas i alla fall på lite fint väder!  Alltså jag gillar inte midsommar. Eller det är väl egentligen inget fel på det förutom att jag fått en bild förknippad med midsommar föreställande en full proppad bil, äckliga skrikande ungar och stressade stockholmare som ska till Dalarna. Jaja, firar det i alla fall med kära familj imorgon. Utan sill! Fy för mammas midsommarpresent från jobbet. En massa sillburkar! Fy urg. Lite annat trevligt i presenten också men sillen hade de kunnat skippa. Fast visst det ska ju vara sådan på midsommar. Plymigört och mosquitosommar. Läste ut en helt fantastisk, jättebra, underbar bok idag! Fint. Personlighet. En sådan är bra att ha. Där historien slutar? Nej. Snyft, snyft. Iris. Hon är flickan i ögat, en blomma och Siri åt fel håll. 


     

 


Där har ni lite bilder från trädgården. Vallmosar. De är så fina tycker jag. Och akleja. Tomaterna som vi hoppas sätter frukt till augusti. Tillsammans med de ledsna majsarna. Men nu har det ju faktiskt inte regnat på två dagar! Fantastiskt. 


Heidå! 


 
 
Dennis Foto

Dennis Foto

22 juni 2012 23:45

Vad fina bilder!!
Vad stora tomaterna var!!! :)

http://www.dennisportfolio.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards