Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Hel helg och halv måne.

Av Frida - 25 mars 2012 21:24

Hei hei! 


Har haft en fin helg men vänner, kemi, sol och en bok! Har en katt i byrålådan. Är det inte alla som har inte. Är inte det någon gammal låt? En man i byrålådan nanna. Haha, jag kör med katt istället. Japp, som redan skrivet var jag i alla fall och åt lite gott med vännerna igår. Tacos och swissig maräng. Fun bubbelgum! Yeyyey. Har pluggat kemi både idag och igår. Tack och lov. Känner på mig att provet inte blir att leka med. Har en till helg på mig att plugga det så ja ska nog gå okej i alla fall. Har ju varit helt fantastiskt fint väder ute också! Hm, för att förstöra stämningen här i bloggen lite. Jag stör mig så himla mycket på när folk tror man kan gå i shorts och linne så fort solen tittar fram lite. Det blir inte sommar direkt! Åter till det glada. Jag hittade en fin liten plats igår det gick att sitta på. Var riktigt varmt där i solen men inte direkt så man fick lust att ta på sig shortsen. Vill bli solbrun. Känner mig blek som ett lik. Vit som en inhemsk svenne alltså. För övrigt skulle jag aldrig kunna lägga mig i ett solarium. Hua. Ätit årets första jordgubben denna helg. Spansk var den men ändå ganska god. Inte för att det smakade så mycket jordgubben men i alla fall. Man kunde locka fram jordgubbssmaken genom att tänka det smakar jordgubbe. Och imorgon är jag ledig! Toppen toppen. 


       



Lite bilder. Knäckiga muffins. Vårbilder tagna då det fortfarande fanns lite snö och is kvar. Böna. Så finns det någon som faktiskt gillar mina lortiga strumpor.


Och regnet faller snart. 



Haidå.     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards