Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Frida - 23 mars 2012 23:02

Hei hei!


Ojmajhojlaj! Jag dör lite när jag ska rita en zombie och råkar göra en mumie istället. Det låter inte så hemskt men det är lätt dagens pinsammaste händelse. Haha. Har haft en för övrigt bra fredag. Det gillar vi! Äntligen klarat av engelska presentationen. Då var det bara att börja nervös oroa sig inför nationella då. Nej, ska jag inte göra. Det kommer när det kommer och går som det går. Riktigt trevligt med helg. Långhelg dessutom. Det uppskattar vi lite extra. Ska plugga som en stucken gris för att jag behöver det. Kemi, teknik, matte är vad som står på schemat. Ska hinna med och roa mig också! Enzymer. Endorfiner. Enfin. Äntligen. Melon och apelsin. Nej men intressant att vattenmelon och melon inte är samma sak. I alla fall intei alla sammanhang. Borde gå och lägga mig. Lägger jag mig nu kan jag somna med en bok. En riktigt bra sådan. Ska nog göra det. Tror jag minsann. Lite lyx i vardagen är en ny tandborste. Det tycker jag är riktig lyx känsla när man står med en ny fin tandborste i handen. Konstigt men sant. Någon med lortiga fötter tycks alltid gå på mitt skrivbord när jag just har städat. Skäms på den. Hiohioi. A bientôt! 


Hajdå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards