Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Frida - 13 mars 2012 21:23

Hej hej.


Jag har valt ett för komplicerat lösenord till bloggen. Försökte tre gånger nyss utan att det blev rätt.Blev orolig att någon gått in och ändrat. Tack och lov gick det på fjärde försöket. Tisdag. Rätt vanlig dag. Har varit på donken för första gången på jättelänge. Ett ställe man är mer på på sommaren. I alla fall trevligt med fika! Köpt något mycket bra också. Bästa på länge. Falla falla fall. Loooji. Jadu. Är ganska trött. På tal om något annat gillar jag namnet Stella. Har funnits med på listan fina tjej namn ganska länge för mig. Inte bara för kronprinsessans barn. Gillar Stella mer än Estelle också. På något sätt tycker jag att Ingrid är jättefint också. Världens tant namn men det är så fint bara. Flora är också fint. Om jag inte hette Frida hade jag nog velat heta Flora. Bara flicknamn. Vet inte något pojknamn jag tycker är sådär riktigt fint. Jo Alexis är fint. Vet dock inte riktigt om det är ett tjej eller killnamn. Söker man bilder på google kommer det nästan bara upp tjejer. Wikipedia säger dock att det är ett mansnamn. Får väl anta att man kan heta det både som kille och tjej. Förut gillade jag namnen Filip och Jesper mycket också. Men nja vet inte riktigt längre eller Filip är i och för sig ganska fint. Jahaja. Lite namn snack sådär. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards