Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Frida - 10 mars 2012 12:21

Hejji hejji.


Sitter här och är gladig. Har inget att göra så kan lika gärna skriva lite här. Eller okej jag borde städa. Ska gör adet snart. Sommar sommar! Än så länge denna lördag har jag pluggat lite matte och ätit frukost. Inte mycket. Igår var jag med Rasmus och Louise. Såg två bra filmer och hade trevlig fredagkväll. Titta ut och se vad vårigt och fint det är idag! Äntligen händer det något ute. Har vi väntat på länge länge. Passande att jag lyssnar på en låt om regn. Na, nu vill vi ju ha sol och fint. Vill baka något gott. Fast har inte alla ingridienser hemma. Depp. Får väl blir imorgon. Leva kvar i 2008. Det vill man inte. Eller vill du? Skulle behöva skriva klart engelskan men tänkte ta det imorgon när det ändå är söndag. Typisk söndagsgrej. Har nästan lite lust att gå ut. Första gången på länge. Vår tror jag är lite vårglad av mig idag. Hihi. Mm, annanas. Nu är det jag som ska ut! Ut och bara titta och se hur det ser ut där utanför fönstret. 

Hare gott, paprikaskott! 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards