Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Frida - 20 mars 2012 20:42

Tjolli!


Idag slutade jag tidigt! Hade endast lite matte och teknik. Tekniken är inne i ett jobbiigt skede eller vad man ska säga. Är väldigt mastiga uppgifter som kräver mycket skrivande och tar ganska lång tid. Jaja var i alla fall inte sådär jättesvårt. Fram till idag. Hah. Ska ha plugg helg nu helgen som kommer så får ta att bli lite bättre på grafisk lösning då. Har hunnit med biblioteket idag. Lånade två böcker som vi hoppas är bra. Hittade en bok jag letat efter i flera månader. Då blir man lite glad i själen. Varitpå trafikskolan och testat mina teorikunksaper också. Gick bra. Toppen! Sedan har jag också fikat med Rasmus och Louise. Glassigottgott! Det var dagen det. Vad kort det blir nuförtiden. Vill skriva längre men har inte så många ord i mig. Blev rejält deppig imorse när det var vitt på marken. Uhä för snö nu! Snö hör hemma från november till kanske februari. Tur i alla fall att det var bort smällt efter en ynka stund. Taha. Vissa stunder längtar jag jättemycket till tiden efter studenten andra stunder vill jag aldrig att gymnasiet ska ta slut. Hur som hellst så kommer gymnasiet att ha varit en väldigt bra tid i mitt liv! I alla fall hittills och vi hoppas väl att det fortsätter så. Har endast två veckor kvar som 17 åring nu. Holli holli!


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards