Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Frida - 11 mars 2012 20:49

Hej hej hej hej!


Kunde inte få ett bättre slut på denna riktigt tråkiga Söndag! Övriga huset får fktiskt acceptera att jag sitter och sjunger lite för nu är jag glad. Har skrivit klart engelska uppsatsen idag. På tiden kan man ju säga men nu är det gjort. Toppen. Gjort några matte tal. Satt mest och tänkte på annat då. Räknade ett steg i talet, tänka blänka på annat, ett steg till med talet, tänka på annat. Höll på så en stund tills jag insåg att det är nog bättre att göta något annat om jag bara ska tänka på annat hela tiden. Det är det mest vettiga jag har gjort idag. Eller i och för sig blev det lite övningskörning också. Går bara bra att köra bil nuförtiden! Annars har jag mest setat hela dagen. Setat i min isolerade zon vilket innebär kökssoffan. De sjuka på övervåningen och vi som håller oss friska på undervåningen. Ska inte bli sjuk! Ska minnsan klara av att hålla mig borta från baciller och baskelusker även nu när de tagit sig in i huset jag bor i. Har läst ganska mycket idag. Blodläge. Olala. Spelat Zelda också. Har börjat om med det igen. Ganska kul fast man redan spelat igenom det. 


Nu är jag glad! Bra va? Såklart. Vissa saker lever man länge på. Igår var jag med goa vänner. Vi såg melodifestvalen. Rätt låt som vann i år igen. Bra att svenska folket börjat hålla med mig! Finalen är det enda med melodifestivalen som jag är intresserad av. De andra delarna tycker jag bara är joxit. Men finalen är kul när man får se vem som vinner! Har en riktig mördarnagel om det är någon som vill ha sig ett riv? Nähä. Om ni ångrar er så är det bara att säga till. Lyssnar på musik jag inte lyssnat på sen sexan-sjuan. Fina minnen som kommer fram ur gömmorna. Dagarna blir inte alltid ritkigt som man tänkt sig. Förresten jättekul att det gick så bra för Sverige i skidskytte VM idag! Det är lätt min favorit tv-sport. Slalom är också kul att se på. Gick fint för Sverige där med idag. Kvällarna blir inte heller alltid som man tänkt sig. Hade tänkte mig en kväll med Let's play blue super mario bros 3 på svenska men så blev det inte. Jo nu blir det så. Fick livstecken nyss från en saknad person. Då blir man alltid glad! Bra. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards