Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Frida - 2 mars 2012 23:01

Hai.


Jag är jättetrött av någon anledning jag inte vet. Idag har jag, mm, gort lite olika saker. Inget av intresse eller vad man säger. Har varit extrem nörd hela kvällen. Inte första gången den här veckan men idag har det varit mer än förut. Har setat och tittat let's play super mario bros 3 hela kvällen. Av någon konstig anledning tycker jag det är riktigt underhållande. Antagligen för att jag har så mycket minnen från det spelet. Extra + också när det faktiskt är en svensk som spelar så man förstår vad som sägs. Visst erkänner, det här hänt att jag kollat en och annan let's play video med engelsk spelare också. Varför kan man ju undra? Vet inte, intressant bara att se hur andra klarar av spel mn själv spelat. Lille spelnörde i mig som tittar fram märker jag. Hon har alltid funnits där och kommer nog alltid finnas där också så det får ni faktiskt stå ut med. Utan henne vore jag inte Frida. 23.09 Intressant. Blir snart sängen tror jag. Imorgon är det lördag, redan. Det här lovet har gått jättefort och varit himla jättetoppen! Bäst! Okej, bäst var kanske att ta i. Bara sommarlov som kan vara bäst men det här i alla fall varit ett väldigt väldigt bra lov för att vara ett ynka putte fjutt sportlov. 


Krångligt i kvadrat? Mm. 


God nattis! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards