Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Frida - 1 mars 2012 21:57

Hejsan svejsan! 


Varit latdag. Eller i alla fall ganska latdag. Inte göra så mycket dag. Eller i och för sig har jag varit i Borlänge. Pappa skulle handla men det gick inte så bra. Slutade med att vi åkte därifrån med två bullar. De var goda. Hihi.Annars har det inte hämnt så mycket idag. Läser en väldigt bra bok. En sån där bok man mår bra av. Älskar att blanda in en och annan må bra bok bland alla deckare. Det var väl vad jag gjort idag. Pluggat lite vägmärken också. Visst, man kan ju många men finns vissa riktigt konstiga. Förresten så lovade jag bilder idag också så det ska det bli! Första gången på väldigt länge. 


           



Lite blandat från senaste månaden. Februari alltså. Äntligen mars nu. Gillar egentligen inte mars men det är i alla fall ett steg närmare sommaren! Choklad- och jordnötsmuffins. Siri. Bönisen. Jitterbuggsmuffins. På lördag är det jag som bakar. Minsann, det var ett tag sedan nu. JA. J A. Ja. ja. jA. Många olika varianter av samma ord. Ojoj. Ibland undrar man ju. Ett rådjur som passerade förbi. Mitt på ljusa dagen. Har sett massor av rådjur på senaste tiden. Sverige fenomen. 


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards