Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Frida - 6 mars 2012 20:24

Hei hei!


Nu vill jag ha sommar och glass! Gammal hederlig GB glass. Blev så glad när jag såg att min favorit glass har återvänt. Den dubbla magnumen. Med först kolasås jox innan man kommer in till själva glassen. Mums! GB har en förmåga att alltid lyckas ta bort den glass jag gjort till min favorit så det var på tiden att en av favoriterna som försvann nu är tillbaka. Jorgubbar vore inte heller helt fel. Nyplockade, solvarma, söta jordgubbar! Har varit en kall tisdag idag. Visserligen solig och fin men kall. Eftersom vi fick lite vår värme förra veckan vill man ha mer nu. Orkar inte vänta på sommaren. Längtar till onsdag nu igen fast man inte ska göra det. Inte längta till onsdagar. Fast onsdagar, om de blir lyckade sådana, är veckans bästa skoldag. Förutom svenskan. Den hade man ju kunnat skippa. Alltså inget fel på svenska, det är bara inte så roligt. Daha! Ejjija. Lite trött tror jag. 


Hairå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards