Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Frida - 18 mars 2012 20:48

Hai.


Varför skrev jag igår att det hade varit surig söndag? Det är ju idag det är söndag, igårvar det lördag. Den här dagen har i alla fall inte varit surig. Steg upp i morse med en positiv tanke. Då blir dagen också bättre. Även om pappa väkte mig med att vara ute med motorsågen. Idag har jag kört bil igen. Till Norberg och tillbaks. Ätit en bakelse har jag också gjort. Konstaterat att jag inte är så förtjust i bakelser. Bullar och kakor är mycket goadre! Grädden jag inte uppskattar. Baka en kaka har jag också hunnit med. Mississippi kaka blev det idag. Med choklad, mums mums! Sen har jag träffat Louise och Rasmus. Åt glass i vår solen. Så fint att det är vår igen! Gillar förresten riktigt mycket att cykla. Utmärkt sätt att ta sig fram på. Går relativt fort, man får motion och miljövänligt! Toppen med andra ord! Ska försöka börja cykla så mycket som möjligt tror jag. Haha, fint när jag håller på att ta körkort också. Man aja det vill jag ha så snabbt som möjligt så ja sen då. Men ska minsann köra bil också. Imorgon är det ny vecka. Snart påsklov. Var total förvirrad när jag gick hem i fredags. Glömde miniräknaren i skolan. Glömde kemiböckerna också. Vilket resulterade i att jag inte kunnat plugga den här helgen. Synd för det hade behövts. Aja får ta igen det nästa helg och i vecka. 


Haj baj! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards