Alla inlägg den 28 december 2011

Av Frida - 28 december 2011 20:48

Hej hej!


Idag har varit en helt vanlig dag! Har inte gjort så mycket. Cyklat! Tänka sig att jag äntligen är igång med den där träningen. Har gått en promenad också så har i alla fall inte varit på lat sidan idag. Började med en ny bok. Verkar bra. Spelade kort med far min. Jag vann. Toppen haha! Lagat mat och fixat lite också. Blev god mat som tur var. Sett tv program om tårtor och franska rivieran hann jag visst också med idag. Coolt med tårtorna. Haha. Inte ofta jag sitter och spontan tittar på tv men det blev lite så idag. Ritsh ratsh! Varför spöregnar det i slutet av December? Helt sjukt väder vi har. Tycker det skulle kunna falla stora flingor istället. Ska molnen bara släppa ur sig regndroppar kan de väl låta bli att släppa ur sig något alls. Na, lite snö så man kan åka skidor skulle behövas. Verkligen. Mili ili chili. Klosh galosh. Galosh vilket fult ord. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards