Alla inlägg den 9 december 2011

Av Frida - 9 december 2011 21:27

Hei hei.


Fredag. Skönt med lite helg och imon då ska jag minsann ha sovmorgon! Har längtat efter sova länge hela veckan. Behöver jullov och vila upp mig tror jag. Slutade i alla fall tidigt idag. Trevligt. Oj, vet inte ritkigt  vad jag ska göra. Skriva något långt här, spela något eller se tv. Får väl se var jag hamnar. Den här helgen ska jag i alla fall inte göra något speciellt. Längta lite till julen och försöka få lite mer julstämning. Den är ganska låg just nu. Inte bra. Och plugga matte. Måste även försöka börja på engelskan. Ojojvoj. Mimilimolio. Mm. Tänka blänka. Äh. Är inne i en sådan där period igen där jag inte har så mycket att skriva. Livet rullar liksom på i vanlig takt. Trevlig helg på er. Leva lite sådär. Ta sig en sillbit. Det tänker jag inte gör i helgen. Haha. I brist på brö äter man limpa. Finns mycket underliga uttryck som tål sig att fundera på.


Hairå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards