Alla inlägg den 4 december 2011

Av Frida - 4 december 2011 20:52

Haaii.


Idag har jag bakat pepparkakor. De blev ganska fina och goda såklart! Tror att jag gjorde väldigt mycket små grisar. Hihi. Bakat är väl ungefär vad jag ägnat min dag åt. Räknade igenom lite matte också. Oloivoovio. Snart juuul! Har ingen aning om vad jag ska skriva. Har inga ord alls i fingrarna känns det som. Ny vecka imorgon. Har börjat läsa någon inte så jättebra bok. Tror jag är i en lite kräsen period då jag läst två väldigt bra böcker på raken. Blir lätt att man blir lite kräsen då. Haha. Aja, går i alla fall att ta sig igenom i brist på annat. Nu ska jag göra något roligare. La förresten pussel med en amerikan igår som inte gillade Barack Obama. Haha. I brist på annat att skriva. 


Kaleidoscope eyes.


Hairå.













Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards