Alla inlägg den 21 december 2011

Av Frida - 21 december 2011 23:28

Hai.


Första julllovsdagen. Jag har bakat pepparkakscupcakes. Ett tag var det totalt katastrof läge i köket men det ordnade jag upp lite fint. Händer väl inte direkt varje dag att man står och tvättar sina muffins men det är jag gjort idag. Vad som hände tänker jag inte berätta men det blev bra i slutändan i alla fall. Tänker inte baka med lingon på ett bra tag heller. Det är vad jag gjort idag det. I alla fall är det det intressanta. Har läst lite också. Okej bra bok nu igen. Två dagar kvar till jul! Lalalalila. Är trött som i ett nötskal och skriver bara fel hela tiden. Trök. Börjar längta efter sommaren. Knäppt va? Längtar alltid till det som inte är. Inte bra men bara att gilla läget. Segelbåt. Tror jag inte är något för mig. Har visserligen aldrig testat att segla men känner inget sug heller. Hihi.


Godnatt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards