Alla inlägg den 3 december 2011

Av Frida - 3 december 2011 21:23

Hei.


Idag är det lördag. Intressant. Längtar till nyår. Inte av någon speciell anledning. Vet inte ens vad jag ska göra då. Kanske blir sittande här i min ensamhet. Nej då, något bättre hoppas vi väl på! Öh, ja i alla fall. Haha. Vet inte vad jag ska skriva. Skrämde nyss bort Siri härifrån med min sångröst. Hihi. Blir en kaka till kaffet tror jag. Nej fy, dricker inte kaffe och har inga planer på att börja heller. Jag har massor av sådana där små askar man får smycken i. Vet inte varför jag sparat dem. Den ena innehåller faktiskt något. Ett par jättefina örhängen som jag inte kan använda. Varför tänker jag inte berätta. Någon gång kanske jag tar på mig dem. Men inte nu på ett tag. Är på något konstigt vis trött. Ja, det här blev inte speciellt kul. Nej, nej. 


Heidå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards