Alla inlägg den 2 december 2011

Av Frida - 2 december 2011 22:40

Haai!


Ooo. Alltså yaa! Det här är ju såklart så galet och knäppt som jag redan visste men man kan inte låta bli att gilla vissa människor liiite mer än man kanske borde. Och den fina tanken jag kommit att tänka ganska mycket på senare tid: Man kan väl i alla fall få drömma lite. Dagen har varit bra bara bra bra! Firar sen kvällen just nu med lite musik och snart blir det en bok tror jag. Ska ha en toppen helg ya! Såklart. Ångrar att jag lämnade massa saker i skolan. Hade kunnat ta med mig både fysiken och kemin hem bara för att öva lite extra. Men nu ligger det kvar i skolan och matten är i alla fall med hem. Ska börja plugga till nationella i helgen. Ska även umgås med Rasmus och Louise! Har längtat till imorgon kväll ända sen igår kväll. Haha, det där lät hel knasigt. Men i alla fall så uppskattar jag väldigt mycket att spendera min tid med er mina vänner! 


I helgen ska jag också hinna med att baka pepparkakor. Mums yums! Tycker som många andra att degen är godare än självaste kakorna. Hihi. Kul å baka i alla fall. Änglar, grisar, granar hjärtan, mumintroll och fötter. Älskar min fotpepparkaks form! Annorlunda och rolig. Kanske slinger in på bokia också och köpern en bok. Har presentkort typ ''i staden jag bor'' och det bör handlas upp snarast. Annars förfaller pengarna och det är ju inte så roligt. Och då det inte finns så mycket att köpa här måste det nog bli en bok. Hihi. 


Lärde mig nyss ett ord på franska. Bientôt. Det betyder snart och jag kan till och med uttala det! Hihih. Nästan i alla fall. Minns ännu Je mange des grenouiles. Det glömmer jag inte i första taget kan jag lova. Tänker fortfarande besöka Frankrike så fort jag får möjlighet. Lite lätt förälskad i det bara. Har hittat mitt livs omöjliga kärlek där så ja, varför skulle jag inte vara förälskad i Frankrike? 


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards