Alla inlägg den 11 december 2011

Av Frida - 11 december 2011 20:25

Hej hej hej!


Hemskt mycket hej. Idag har jag umgåtts. Umgåtts med min mattebok. Det var inte jättekul idag. Roligare igår men gick väl ändå idag antar jag. Flera gånger har vi faktiskt umgåtts. Sen har jag inte börjat skriva engelskan! Tradada. Skjuter upp den så länge det bara går. Inte bra men vissa saker bara blir det så med. Plippelpiiplipp, det är inte ens två veckor kvar till jul! Bara vänta å längta nu. Hihih. Jag har gjort pepparkakshus idag. Det om något är juligt. Köpte visserligen färdiga delar men satte ihop och dekorerade själv. Det blev himla fint å juligt. Hihi. Tror jag ska skriva något till någon som kanske kan bli gald av det. Hihi. Hihih på mig själv också och alla andra! Hihi. Längtar till onsdag kväll. Då kan manbörja koppla av lite. Lite julslappning som är välbehövligt just nu. Oh glory. Japp, nu blir det julkalender med Pettson och Findus. Järnmonstert idag tror jag. Ggrrr. 


Har en spargris i bokhyllan och en burk med pengar. Varför har jag inte pengarna i spargrisen? Kan man fråga sig. En sak som i alla fall är säker är att för de där pengarna ska jag göra något roligt. Det är min lilla nöjesburk kan man säga. Förresten vill man ha lite biopopcorn känsla går det utmärkt att äta chips i en liters plastburk. Blev igår att jag hade i chipsen i en plastbytta för att jag blev lite sur bara. Gör konstiga hastiga saker när jag är sur. Och det blev i alla fall lite biokänsla över det hela. Haha.


Hairå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards