Alla inlägg den 1 december 2011

Av Frida - 1 december 2011 20:15

Hai.


Har varit en toppendag! Började dagen med att se någon film i skolan. Den var bra faktiskt. Sen ått jag ett rött äpple som var ritkgit gott. Annars brukar jag inte gilla röda äpplen men det här var gott. Satt i biblioteket och blev bakverk frälst. Såg ett recept på cupcakes med jordgubbstopping som såg helt fantastiskt ut. Mmm, mums! Läste ungefär två sidor ur min bok på svenkskan. Bra jobbat! Eller kanske inte. Hehe. Gick desto bättre på matten sedan. Gick verkligen bra idag! Talföljder är inte lika konstigt längre som jag tyckte igår. Var inte ens trött i hjärnan på den två timmar långa mattelektionen. Brukar annars vara ganska jobbigt med den lektionen på torsdags eftermiddagar. Hihihihihihi. Frida smiles. Är så glad för allting just nu. Känns bra å leva helt enkelt! Efter skoldagen var jag med Rasmus och Louise. Vi såg en bra film. Wao jag har sett två filmer idag. Känns inte lika hemskt med film längre som det gjorde förut ett tag. Toppen med fredag imorgon också! Sitter och sjunger högt för mig själv. Gillar å sjunga verkligen även om jag har usel sångröst. Haha. Ska snart äta popcorn och titta Pettson och Findus. Hihih.


 Ja. Hade lust att lägga upp en bild men hittade ingen som passade.


Good bye!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards