Alla inlägg den 27 december 2011

Av Frida - 27 december 2011 21:24

Haiii!


Var alldeles för trött igår för att blogga men idag finns det energi! Var med R&L igår. Vi spelade något nytt roligt monopol. Jag vann inte men det var kul i alla fall. Hii. Sen skulle vi se på film också. Gick inte så bra men vi såg halva i alla fall. Haha. Inte så bra. Okej, ojoj. Seven klock in the morning! Var det någon gammal låt som gick så? Minns inte riktigt. Kan ha varit något annat klockslag också. Haha. Har läst en bok idag. Faktiskt himla bra så här emot slutet. Blev totalt fast och trodde efter mindre än halva boken att jag visste vem de skyldige var. Hade dock fel. Lala tralila. Har en burk i hyllan med tvålar i. Önskar att det vore karameller isället. Nejdå, men det hade varit gott med en riktig karamell nu. 


En sak att göra innan man dör: Se eiffeltornet. Det ska jag verkligen göra! Massa andra saker jag vill göra i mitt liv också men eiffeltornet ligger ganska högt upp på listan om man säger så. Imorgon kanske jag ska ställa mig och bli bagare igen. Vi får se, beror på vad som behövs till det som jag tänkt att baka mig. Hihih. En vitblodkropp. Stckars liten. Nejdå, han har massor med andra vita blodkropps vänner i blodet. Avskyr att mina fötter ska få skavsår av alla skor. Får plötsligt skavsår också av skor jag använt jättelänge utan problem. Dumma fötter. Aj haj!


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards