Alla inlägg den 21 november 2011

Av Frida - 21 november 2011 20:42

Holihavo!


Jag är trött! Tror ögonen stannade kvar i sängen imorse. Har varit en okej dag i alla fall. Imorgon är det tisdag. Får se om jag klarar mig levande igenom den. Ojoj. Missta hissta sikken tur. Tänk om man var modig som en flygfisk. Vilket liv man hade haft då. Existerar ens flygfiskar? Det är en sådan där grej man aldrig riktigt försått. Precis som flygekorrar har jag heller aldrig förstått om de finns på riktigt eller inte. Nu är jag galen. Nae törs inte men skulle gärna vilja. Har jag velat länge. Tror aldrig jag kommer våga. Var på fin väg en gång men sedan halkade jag av vägen tror jag. Förra vintern. Haha. Lalalalila. Sleep well. Ska jag göra i natt. Önskar att det var den 16:e december. Behövs lite snö nu tycker jag. Flaxxi flaxx. Känner att jag babblar väldigt mycket idag. Vet inte vad jag ska skriva. Finns inte så mycket att skriva om. Jao. Klockan är redan nio. Ojoj. Tiden går fort. Snart jul. Jul, jul stårlande jul. Fint. 


Hairåå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards