Alla inlägg den 10 november 2011

Av Frida - 10 november 2011 21:18

Hai.


Lalala. Okaj. Ja. Haha. Mm. Inte så mycket att säga eller? Kan så vara. Varför känns det som att jag inte har gjort något idag? Ingenaning. Har egentligen gjort massor av saker. Fast det känns som att jag gjort mer efter skolan än i skolan. Okej, kanske inte varit min effektivaste skoldag idag. Mm. Kommer hela tiden tillbaka till det jag skrev igår. Man måste ge själv för att få något tillbaka. Så sant så sant. Glöm och dröm för nu minsann har jag blivit vrång. Bäst att passa sig för Frida då. Grr. Men kom ihåg: Never say never. Har haft den låten i huvudet idag. Vet inte varför men den har suttit där. Med The fray såklart, inte Justin Bieber. Usch. Gillar jag inte. Blev vresig en stund idag när jag kom hem. Kan tänka sig att vresigheten över samma sak exploderar om några dagar. Vi får verkligen hoppas att den inte gör det! Ta mig till havet och gör mig till kung. 


Tänka sig. Never, never, never, ever. Missade inte ett n där heller, nej. Grr. Är glad samtidigt som jag känner någon slags ilska. Inte bra. Kanske bästa att göra något åt saken? Eller finns det risk att allt blir värre då? Oj hjälp, bäst att hålla sig i skinnet tror jag. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards