Alla inlägg den 2 november 2011

Av Frida - 2 november 2011 22:44

Tjo!


Ja. Ja. Ja. Vissa saker är bra underliga. Mm. Daen har aktiskt varit ganska bra. Rätt normal. Har inte gjort så mycket. Gick en sväng. Rätt härligt är dock alldeles för varmt ute. Nej, jag gillar inte när det är 12 grader när normalt för årstiden är typ 3. Längtar efter kyla och snö nu ju! Och jul! Julefrid å juletid. Ska strax gå och lägga mig. Blir inte så sent nuförtiden trots at tjag är ledig dagen efter. Kanske tecken på att man åldras? Haha. Fy vad hemskt det där lät! 


Önskar att jag var lite bättre på att pilla med datorer. Liksom pilla i datorns inre. Haha. Vill bli nostalgisk men det går inte för att jag törs mig inte på att pilla med datorn. Fixa med massa konstiga inställningar och sånt där jox. Haha. Fåt väl ta och lägga mig med en god bok istället. Läser något bra nu faktiskt. Bara m. Asså vadå bara m? Jag påbörjade en mening och klickade mig vidare till något annat mitt i och nu minns jag inte vad jag skulle skriva. Haha. Ska sova nu i alla fall.


God natt!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards