Alla inlägg den 1 november 2011

Av Frida - 1 november 2011 21:09

Hej, hej!


Höstlovet rullar på för fullt. Snart är det över. Nej, inte tänka så. Gårdagen var otroligt tråkig. Var så uttråkad igår att jag helt enkelt glömde bort att skriva något här. Trökade sönder mig med att sitta och titta på Zelda walkthroughs istället. Kul att se när folk gör exakt samma knäppa fel som man själv har gjort. Den här dagen idag har i alla fall varit mycket bättre än gårdagen. Började min dag med att läsa ut Kackerlackorna. Förstår fortfarande inte varför titeln är just kackerlakcorna, låter så fult. Haha. Boken i sig var ganska bra egentligen. Lite till och från men något fick mig i alla fall hela tiden att vilja läsa vidare. Det är posetivt för verkligen inte alla böcker som är så. Plus där alltså! 


Guuuusheee! 


Sedan kom Rasmus med moppen och hämtade mig så åkte vi till Louise som fyller år imorgon. Grattis! 3 liter godis fick hon av oss. Mumsigt. Hihih. Vi lagade god mat och efterrätt. Åt oss proppade och det var yums mums! Gott gott! Hade ritkgit trevligt och nu sitter jag här och skriver. Lyssnar på bra musik också såklart. Olli olli. Lalalalalala. Trallilliiiila. 


Drömmar måste vara bland det bästa som finns. Det tror jag. I alla fall om det är bra drömmar. Tänker inte bara på sådana där drömmar man har på natten. Man kan ju drömma på andra sätt också. Det gillar jag. Hihi. Good gummisnodd! 


Hairååå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards