Alla inlägg den 14 november 2011

Av Frida - 14 november 2011 20:30

Hai.


Sitter här, lyssnar musik och är trött. Har varit en upp och ner dag. Hade mer än gärna struntat i skoldagens sista lektion men men den var också tvungen att genomlidas. Inget gick som jag ville och slutade med sur Frida. Blev inte direkt bättre när man kommer hem och inser att mamma för första gången någonsin serverar tomatsoppa. Jag avskyr krossade tomater/passerade tomater/ketchup/tomatpuré. Usch, tomater är jättegott färska men så fort man gjort minsta lilla med dem är det inget gott längre. Fy. Mer sur Frida. Slutade med att jag stod framför spisen och lagade pulver minestronesoppa. Det var i alla fall helt okej. Sen pluggde jag NK och läste fysik fast jag inte alls hade lust. Men eftersom jag är som jag är tar jag mina studier på allvar och pluggar även om jag inte har lust alla gånger. 


Förresten ha inte på högsta volym när ni lyssnar med hörlurar! Man kan ha högt även om man inte har på högsta. Tänk på era stackars öron och att de ska genomlida ett helt liv med ljud. Om inte några av oss sänker snart kommer vi sluta som den döva generationen. Skriver bara det för era örons bästa och för att jag själv aldrig skulle klara av att ha högsta volym ens en liten stund. 


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards