Alla inlägg den 4 november 2011

Av Frida - 4 november 2011 20:18

Scholli olli!


Fredag och höstlovet är slut! Har ju visserligen helgen man är ledig på också men då är man ju alltid ledig. Idag har jag börjat med en ny bok. Bokgalning som vanligt. Gäller att passa på när man är ledig och inte har ritkgit lika mycket plugg som vanligt. En bra bok igen i alla fall. Har varit på hemköp också. Lite jobbigt att så fort man gpr in där tror folk att man letar efter mamma. Men så är inte fallet. Sen har jag fikat med Rasmus och Louise. Gott och kul med lite annan fika än donken. Haha. Riktigt kyligt att åka moppe nu också lär jag säga. Mm, känns att vintern är på ingång. åt Bragokex idag också. Har alltid tyckt att det är löjligt gott. Mycket godare än Ballerina som inte direkt är någon favorit hos mig. Och Mariekex. Haha. Finns det någon mer än små barn som verkligen tycker att Mariekex är gott? Nja, vet inte det ja. 


Vad jag inte gillar med november: grått, grått, grått. Alla fina löv har fallit av vilket gör det ännu gråare. Blött. Inte hela tiden men ofta. 

Vad jag gillar med november: Chans till första snön. Mörkt. Tycker det är ganska mysigt när det blir mörkt tidigt och man kan tända ljus och mysa sig. 


Mm. Får se vad man hittar på efter det här då. Försökte mig på Zelda idag. Har kört fast rejält. Försökte ta hjälp av youtube men inte går det för mig eller fast jag gör på exakt samma vis. Hm. Får komma på något annat helt enkelt.


Haiirååå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards