Alla inlägg den 8 november 2011

Av Frida - 8 november 2011 20:57

Hej.


Är en tröttmössa idag. Vill att det ska vara fredag så att idrottsprovet är över. Blösch. Måste så fort som möjligt bestämma mig för vad jag ska göra som projekt på CAD:en. Känns svårt, även om man har fått lite tips om vad som går att göra vet jag inte riktigt. Har startat med ett ''projekt'' på engelskan som nära kommer ta död på mig. Jädra engelska! Klippte av en halv centimeter av min lugg idag. Behövdes och hoppas det blev lite bättre nu. Eller det blev bättre tror jag i alla fall. Hihi. Tänker på joner och bikarbonat. Carbonatjon. CO3-. Kan det stämma? Kanske vet inte riktigt. Pluggade massa joner och grejer som glosor idag. Något som är säkert är att jag kan kolsyra. H2CO3. Siffrorna ska egentligen var nedsänkte och sådär men det går ikke här. Mm. Aa. Drös och sjö. Blåbär. Mums! Gillar blåbär faktiskt även om de är godare frysta än färska. Hihi. Ska hitta på något kul att göra nui tror jag!


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards