Alla inlägg den 9 november 2011

Av Frida - 9 november 2011 20:55

Hai.


Idag är det onsdag. Höll på att skriva torsdag. Hugg hugg. Har väl varit ganska normal vanlig dag idag. Bestämde mig för vad jag ska göra som CAD:projekt. Det blir ett jättelitet bord man kan skruva på så fäller det ihop sig. Haha. Låter konmstigt men så är det. Blir nog lite små klurigt men vi hoppas väl på det bästa. Tog mig an idrotten sen också. Bara typ två dagar eller säger man en? till provet nu. Vill ha det överstökat fortast möjligt. Alltså på tal om något helt annat, pannkakor är så gott! Åt det idag. Barnsligt men gott. Haha. Ja. Tiden rullar på och jag har fortfarande inte sett en enda snöflinga denna höst. Huh. Men de kommer väl får vi hoppas!


Ge och ta. Man måste ge om man ska få något tillbaka. Gäller väl i de flesta situationer antar jag. Eller åtminstone väldigt många. Skaver vad man tager. Hare gott igelkott!


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards