Alla inlägg den 13 november 2011

Av Frida - 13 november 2011 20:20

Hei.


Igår hade jag en toppen kväll med Rasmus och Louise. Vi spelade bowling. Längesedan man gjorde det sist. Haha. Det var i alla fall himla roligt! Blev en liten tur till donken sen också. Glassigt. Kallt som i graven att åka moppe. Kan jag lova. Sen såg vi på en film. Den var läskig men bra. Blir hemskt rädd bara det blir minsta lilla läskigt när det gäller film. Såg på Så mycket bättre. Gillar låten i det pogrammet. Hihi. Inte var det det minsta lilla läskigt heller. Sedan fick vi på något konstigt galet programm. Det var faktiskt roligt även om det var rejält äckligt också. Haha. Åt naturgodis för ett helt år också. Känndes det i alla fall som men känner nu att jag gärna skulle kunna äta lite till. Hehe. Då vet jag vad jag ska köpa om jag har lust att äta mycket. Köper jag bara vanligt lösgodis blir det ofta att jag tröttnar rätt snabbt av att det blir alldeles för sött. Så var dock inte fallet med gårdagens naturgodis. Samman fattar vi kvällen med ett ord så blir det helt klart toppen! 


Dagen idag har varit tråkig. Kan man förvänta sig något annat när det är söndag? Nej. Har pluggat lite. Lite matte och naturkunskap. Var hos mormor och morfar på farsdag fika. Gott. Gick runt en stund och höll på att dö av tråkig söndaghet. Swaziland. Ska åka till Swaziland och fånga grodor. Eller inte. Men skulle gärna vilja. Nä inte det heller. Måndag morgon hattar och ve. Ska hålla mig i skinnet. 


Hejrå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards