Alla inlägg den 15 november 2011

Av Frida - 15 november 2011 20:24

Hai hai.


Har varit en good gummisnodd dag. Förutom att jag blev lite sur på tekniken men annars bara bra. Inga datorer utom min egen verkar vilja sammarbeta med mig den här veckan. Jag har i alla fall ritat klart alla partfiler utom en, till mitt projekt. Endast skruven kvar. Kan bli intressant att se imorgon hur jag tar mig an den. Fasar verkligen inför assemblyfilen sen också. Måtten på de olika delarna kommer säkert inte stämma ihop för fem ören. Bara hoppas hoppas. Rekomenderar inte att chansmåtta om ni ritar en ritning någon gång. Haha. Fredagens idrottsprov gick i alla fall bra! Kan jag vara glad för. Tycker att kemi är roligt. Ingen annan verkar tycka det. Synd för det är faktiskt kul. Bara att jag är ensam om att ha insett det. Hihi. Hahahahhahahahahhahaha. AAAAAA. 


Oj. Ja. Har spårat ur lite lätt ibland idag också. Sånt som händer vissa dagar. Med spårat ur menas bara att det gått lite överstyr ibland. Som nyss. Haha. Vet ni? För ett årsedan var det vitt på marken den här dagen! och jag har fortfarande inte sett en enda snöflinga den här vinter. Dags att visa sig nu tycker jag! Jaja, vintern kan ju inte vara tidig alla år. 


Vissa saker blir man väldigt happy lucky av. Det är bra. Ja klart. 


Nine in the afternoon - Panic! at the Disco


Delar lite musik som gör mig glad. För att ni är värda det. Trillaliala. Okaj! Imorgon ska jag ha det bra. Även om det bara är en vanlig simpel onsdag. Vem har sagt att man inte får ha det lite bra på onsdagar? Ingen, vad jag vet. Hoppas ni också får en fin onsdag imorgon!


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards