Alla inlägg den 21 april 2011

Av Frida - 21 april 2011 21:41

Hei.


Jag får skavsår i munnen! Ajoo. Programmerings provet gick väl inte precis sådär jättebra. Hade inte väntat mig det heller men nu är det i alla fall över. Aldrig mer C++! Känner mig sådär löjligt glad igen. Hihih. Påsklov nu ju! Det är varmt och välkommet. Imon vet ni vad jag ska göra då? köpa en stor jädra skål påskgodis. Yums mums. Påsk är enda gången på året jag verkligen mumsar i mig godis. 


Nu måste jag gå ner borsta tänderna, placera in den som skaver. Uä. Vill ni veta nåt mer jag ska ägna mig åt imon? Hihi. Gå på upptäcksfärd och se om jag ihttar några vitsippor. Vet att det finns massor för såg dem nämligen förut idag. Hihi. Det hör våren till med vitsippor. Nu tänker niu säkert ska hon inte fira påsl med hela stora feta släkten? men siddu så är det inte i min familj. Vi firar på höjden lite smått här hemma men moder och fader jobbar hela påsk helgen så det blir inte så i år. Det gör inte mig nåt, jag klarar mig bra ändå! Förresten så har jag ingen stor tjock släkt. Den är väldigt liten faktiskt. 


Hajrå!

Av Frida - 21 april 2011 10:35

Hei.


Sitter in the skola. Typ alla är på dansensdag utom vi. Fasar å bävar inför programmeings provet som är snart. Huu. Slutprov och tänk sen är det äntligen över! Härligt. 


Sen idag ska jag gå hem. Är sjukt sugen på massa påskgodis också. Får väl se kanske köper pöskgodis sen. Förresten gjorde jag påsknaglar förut. Hihi. Gult, lila och grönt. Fint. Hahahahahhihiih. 


Hm. Ska strax äta. Undrar vad den härliga skolmatsalen bjuder på idag då? Hoppas något godare än igår då det var näst intill vidrigt. If else. Programmering!! Blä. Nu ska jag gå någonstans, gräva ner mig, kanske det blir på botten av en sjö. Sedan kommer jag stiga upp igen när klockan är halv 2 och provet är över.


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards