Alla inlägg den 9 april 2011

Av Frida - 9 april 2011 11:54

Hai.


Jag har precis städat rummet. Damm, damm. Innan det så skrev jag klart min PM. Känner mig ganska nöjd med den faktiskt. Snart ska jag gå ner och titta ut på altanen. Känns som att det kan vara ganska varmt där idag då solen ju skiner för fullt. Snart är det äntligen sommar! Jag måste som sagt plugga fysik också. De känns inge roligt men ska ta tag i det om en liten stund.


Ikväll ska jag på bio med Louise. Roligt! Hoppas filmen är bra också. När var jag på bio sist egentligen? måste vara mer än ett halv årsen. Japp, japp. Jag är godissugen. Hihi. Tänk va gott med typ glasstårta! Haha, de är inte ens godis ju men i alla fall de blev jag sugen på nu. Hiih.


Hajrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards