Alla inlägg den 5 april 2011

Av Frida - 5 april 2011 20:54

Hai.


Nu skriver jag första inlägget från laptopen. Den funkar fin fint. Något som dock inte funkar fin fint är att få igång det trådlösa nätverket på den stationära datorn. Pappa är deppig och jag vet inte vad jag ska göra. På något sätt måste det ju gå att få igång i alla fall även om det känns som att jag testat allt. Aja. 


Den här dagen har väl varit ganska bra. Hade kort dag i skolan. Slutade faktiskt ett, något som typ aldrig händer. Då gick jag hem, eller jag cyklade väl egentilgen. Haha. Gjorde samhälls uppgiften vi fått och pluggade lite till kemiprovet som är imon. Det kommer säkert vara ett jättestort prov för känns som att kemiproven brukar vara stora. Hoppas det går bra i alla fall. Känns väl inget vidare men vi hoppas att jag kan mer än det känns som. 


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards