Alla inlägg den 11 april 2011

Av Frida - 11 april 2011 21:14

Helio.


Kände en otrolig trötthet inta kroppen nu. Ska bli skönt att sova. Idag har jag i alla fall varit i skolan som vanligt. Det hände inget speciellt där idag. Jo, jag fick veta resultatet på kemiprovet och det gick mycket bättre än jag trodde det skulle gjort! Bra va? såklart. Hihi. Efter skolan pluggade jag engelska. Gick inget vidare eller jo ibland, ibland inte. Eller det var vissa saker som var rätt lätta andra som var stört omöjliga. Huu, jag längtar inte till nationella i engelska kan jag ju säga. 


Sen åkte jag moppe med Rasmus och Louise också. Fantastiskt härligt att moppen har fått komma fram igen. Fick nästan lite sommarkänsla ett tag idag! Jag vill ha sommar nu. Men först är det ju påsk. Vet ni vad jag längtar till? 24:e Maj! 23:e är det nationella i matte B. Vet inte varför jag längtar till just 24:e men Siri fyller år då så det verkar som ett bra datum att längta till. Förresten så älskar jag försommaren. Det är bästa tiden på året enligt mig!


Booom, boom, boom, bommeli, bombom! 


Hmhmhmhm. Olioooooo.

^,^


Heirooo.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards