Alla inlägg den 7 april 2011

Av Frida - 7 april 2011 21:32

Hei.


Jag gillar torsdagar. Wihi. Dagen har väl varit ganksa så vanlig. Stackars våran programmerings lärare idag. Nästan ingen gjorde det man egentligen skulle. Folk satt och typ tittade youtube istället. Vilket ju är mycket roligare än programmering. Ehm. Jum jum. Vet inte vad jag ska skriva idag. Imon är det fredag det är trevligt! I helgen blir det en sådan därtråk helg med plugg. Livet i en sockerskål fylld med sockerkristaller. Vet ni vad det är som bryts när isen smälter? Nähä, men det vet minsann jag. Det är såklart vätebindningarna. Fy vad tråkig grejj att skriva men nu vet ni det i alla fall. Sitter här på min stol, tänker och blänker. Äh nu ska jag sova, eller ska läsa lite först. Boken är rätt spännande faktiskt och passar bra att läsa innan man ska sova!


God natt.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards