Alla inlägg den 3 april 2011

Av Frida - 3 april 2011 20:56

Hei.


Varför har jag setat här i fem minuter och lyssnat på någon usel Ciggarettminut låt. Det kan man ju fråga sig men nu spelas i alla fall bra musik i mina öron. Idag ni har jag fått presenter. Hihihiha. Mormor och morfar var här och firade också blev det lite för fira från mamma och pappa. Fick 500 kronor och tulipaner av mormor och morfar. Snällt och fina blommor. Vad mammas och pappas paket innehöll tänker jag inte berätta förens imon. Hihi. Överraskning! Jag bakade tårta idag också. Grekisk youghurt och lemoncurd tårta. Yums! 


Igår hade jag en toppen kul kväll med Louise och Rasmus. Vi åt tacos. Gott! Tappande gurkor. Haha. Jag fick en kaktus och en muffinsbok. Passar mig perfekt. Och så hade Rasmus och Louise bakat en jättegod tårta. Vi moffsa i oss alltihop och gott var det! Hhihi. 


  Tårta! Helt totalt utan grädde. 


  Paket. Innehållet berättar jag imon. 


Imon fyller jag då 17! Grattis på mig själv i förskott. Whihihi. 

Heirå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards